המטרד מצד הכפר הסמוך והדרישה של ר"ע ביתר מרה"מ

מוטי הלפרין No Comments on המטרד מצד הכפר הסמוך והדרישה של ר"ע ביתר מרה"מ

פרסום ראשון: בפגישת ראשי רשויות יו"ש אמש עם נתניהו, מאיר רובינשטיין רה"ע ביתר עילית מספר לנתניהו שתושבי כפר נחלין הסמוך כל לילה צורחים על הגגות "איטבח אל יהוד" וכו', ולכן הוא דורש ענישה מחמירה כולל "אזורי חיץ" בינם, להפקיע קרקעות מהפלסטינים שיידחקו פנימה לכפר

עיריית ביתר עילית
עיריית ביתר עילית צילום: Yaakov Lederman/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראשי רשויות ביהודה ושומרון נפגשו אמש (רביעי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. הבוקר (חמישי) אנחנו מפרסמים לראשונה פרטים מהפגישה.

ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין סיפר לנתניהו על מטרד בלתי פוסק שהם חווים בשבועיים האחרונים מתושבי כפר נחלין הסמוך,  שעולים בלילות לגגות וצורחים "איטבח אל יהוד" וכדומה. רובינשטיין עירב את צה"ל שמבצע מעצרים – אבל לדבריו זה לא מספיק. הוא דרש ענישה מחמירה, בין היתר "אזורי חיץ" בין היישובים, במסגרת זה יופקעו קרקעות מהפלסטינים או לדחוק אותם פנימה לתוך הכפר כי התושבים מאוד מפוחדים.

נתניהו הגיב בפליאה: "לא ידעתי מזה עד עכשיו, לא הובא אלי הנושא כלל". רובינשטיין: "אדוני ראש הממשלה, זה כשלעצמו חמור מאוד. איך לא דואגים להעביר לך מידע כזה?". נתניהו: "צודק, אני רושם לעצמי ואדאג לטפל בזה".

כל הקבינט המצומצם השתתף בפגישה, מלבד הרמטכ"ל שהמתין בחוץ עד לסיום הפגישה ורק אז נכנס לדיון הקבינט. ראשי הרשויות דיברו במשך שעה וחצי. נתניהו כמעט ולא דיבר אלא הגיב בקצרה על כל טענה שעלתה.



0 תגובות